1 Ekim 2016 Cumartesi

Fatih Ürek: Zeki Müren beni işten attırdı


* “Ne güzel çocuksun, Elizabeth Taylor’a benziyorsun” diyen kim sana?
- Zeki Müren. 1988 senesiydi sanırım, Bodrum’daydım. Şarkıcılığa yeni başlamıştım. “Zeki Müren gelecek” dediler. Tam şarkının ortasındayken geldi. Orkestra durdu, ben durdum. Heyecandan ölüyorum. Sonra yanına gittim, “Paşam, ben Bursa’dan geliyorum. Sizinle tanışmak istedim. Beni size benzetirler” dedim. Burnumu yaptırmadan önce ona benzerdim. “Ne kadar güzel çocuksun, Elizabeth Taylor’a benziyorsun” dedi. Ertesi gün işime son verildi.

* Neden?
- İstemedi beni orada. İlk defa anlatıyorum. Ben ahdettim, 3-4 sene sonra oraya assolist olarak gittim.

* Yıllar önce çıplak poz vermiştin. Yine yapar mısın?
- Şimdi yapamam ya. Eskiden slip mayolar giyerdim, onlardan bile utanıyorum şimdi.

Ömür Gedik - Hürriyet

18 Eylül 2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder