18 Ocak 2016 Pazartesi

Cengiz Semercioğlu: Murat’la Burak’ın baş başa sahneleri Brokeback Mountain filmini hatırlatır


Ne haddimize...

Arkadaşlar delirdiniz mi, Burak Özçivit ve Murat Boz’a ben neden gay yakıştırması yapayım...
Ne haddimize böyle bir şey...
“Kardeşim Benim filminde Aslı Enver’in umarım çok sahnesi vardır, yoksa Murat’la Burak’ın baş başa sahneleri Brokeback Mountain filmini hatırlatır” dedim...
Onların kişiliklerine en ufak bir yakıştırma yok bu cümlede...
Gerçekten bir filmde gay’i canlandırsalar gay mi olacaklar?
Ama Murat’la Burak’ın da bu eleştirime çok üzüldüğü kulağıma geldi...
Filmlerinin yanlış anlaşılmasından şikayetçiler...
Kardeşim Benim’i her izleyen de güzel ve ailece izlenecek bir film olduğunu söylüyor...
Filmi izleyemeden hafta sonu Paris’e geldim, çarşamba döneceğim ve ilk işim Kardeşim Benim’i izlemek olacak...

Cengiz Semercioğlu - Hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder